Jak vyrobit prototyp levneji a rychleji diky 3D tiskarne

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Sobota Listopad 8 20:39:19 CET 2014

> Důvod byl jediný: pan Zahradník napsal, že mu zbylo příliš mnoho
> zbytkového materiálu. Tak jsem popsal, jak se to dá eliminovat, tedy
> udělat to celé z jedné tabule plastu jediné tloušťky.
> Běžně to tak používám, všechno dělám z desek 2, 3 a 5 mm.

Aha :-)

> S POM-C neumím dělat, protože ho neumím koupit. Resp. ještě
> jsem to ani nezkoušel. Docela se ho bojím pro jeho dobré kluzné
> vlastnosti, že se bude blbě lepit. Ale v tomto jenom teoretizuji.
> Nicméně jsem na něho slyšel hodně chvály.

> PL

Lepit prakticky nelze (tam pak má význam ten PS). Kluzné vlastnosti má
dobré, v provedení plněném PTFE nebo MOS vynikající, ale tam už je zase
řádový skok v ceně. Ke koupení v mnoha e-shopech
(http://eshop.plastpartner.cz/10-tyce), já nakupuju u www.tribon.cz a
www.ensinger.cz.

Aleš Procháska