Vypinac - pracka, mycka

Raven raven na wo.cz
Sobota Listopad 8 13:50:27 CET 2014

Ono to vytahovani ze zasuvky neni zcela od veci. Ma to i cistici funkci.
Je znam pripad, kdy mnoho let zasunuta vidlicka pracky zpusobila smrt.
Proste zemnici kolik v dutince zoxidoval tak, ze zcela prestal plnit
svou ochrannou funkci. V pracce se nejak uvolnila faze a sla na futral a
bylo... Alespon takto nam to vypravel revizak.

S pozdravem Raven