Re: Praktické výrobky 3D tiskáren

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Listopad 8 13:17:12 CET 2014

No Vy jste ten správný člověk, protože máte nejen 3D-prn, ale i soustruh
a hlavně frézku (předpokládám CNC). Takže u Vás se nejedná jen o
okouzlení prvním strojkem, který "pracuje sám". A navíc jste velmi aktivní
praktický bastlíř.

Co je pro Vás první volba - 3D-prn nebo CNC frézka?
Když jste uvažoval třeba nad tím obalem na e-book reader - zvažoval
jste to i frézovat a slepit, a 3D tisk Vám přišel lepší, nebo jste jinou
metodu výrobu ani neuvažoval, případně jste si to chtěl zkusit, abyste
prověřil možnosti nové hračky?

Díky.
PL

**************************************

From: "OK1UGA" <ok1uga na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, November 08, 2014 11:07 AM
Subject: Re: Praktické výrobky 3D tiskáren

Mám ji funkční teprve asi 3 neděle. Takže dělám hlavně modifikace
vlastní tiskárny. Ale z "Užitečných " využití - úplně první tisk bylo
pevné pouzdro na čtečku e-knih. Vozím ji ve vlaku a nechci aby přišla k
úhoně. Další aplikace byly držáčky na reflexní nálepky na tašku. A už
promýšlím další věci. Jak tu někdo psal teprve když to máte zažnete
všude vidět možnosti k využití. Důležité je že v okamžiku když přijde
nápad mohu sednout, namalovat a za chvíli tisknu. Podobné to bylo se
soustruhem a frézkou. Než jsem si je pořídil netušil jsem jak moc je
potřebuji :-)).

     Martin.