rozpadlý konektor na plochý kabel

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Sobota Listopad 8 11:35:46 CET 2014

Zdravím,

vyměnuji ve foťáku displej (foťák upadl a u displeje praskl roh). A
povedlo se mi nějak rozložit konektor na plochý kabel k tomu displeji.

A zaboha nemůžu přijít na to jak to složit.

Zde jsou oba díly:
http://zapadlo.name/ruzne/20141108_111927.jpg
http://zapadlo.name/ruzne/20141108_112019.jpg

Délka konektoru je pod 1cm - je to strašně titěrné.
To černé "zaklapávátko" se pootáčelo kolem čepů co jsou na koncích.
(tohle jsem viděl poprvé, většinou se pojišťovací element posouval)

Jedna hrana zaklapávátka má jemňoučké otvory - vypadá to, jako by nimi
měly být nějak prostrčeny kontakty.

Jak to má být správně složeno?

Jak způsobit kontakt v konektoru jestliže se mi nepovede zaklapávátko
nasadit?

(pouhé zasunutí nemá kontakt - displej se ani nrzosvítí)

Díky moc.

--
Petr "Zapik" Zapadlo