OT - GES a stavy skladu

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Sobota Listopad 8 00:22:12 CET 2014

Původní zpráva ze dne 7.11.2014 od Robert Baranka:

> Ale nie, ked to bude prvy (a posledny) krat, ale Peter a GES je dlhy pribeh
> :-)
> http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2014-August/461122.html
> http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2014-October/464670.html
> Ja si Petra vazim, ale ked sa opakuje :-)

No a pokaždé to bylo o něčem trochu jiném, trochu jiný příběh, ne?
Navíc oni jsou nepoučitelní, oni si to prostě neuvědomí. Jsme tu přece
v konferenci a píšeme si podobné věci. Tentokrát jsem vám chtěl říct
tu informaci, že množství na centrálním skladu skrývají kvůli
konkurenci na úkor zákazníka. Což mi přijde jako pěkná hovadina.

Asi nejdůležitější je, že jsem nečekal od vás žádnou pomoc ani radu,
prostě to byla informace, kterou jsem vám chtěl napsat.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem