OT - GES a stavy skladu

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Pátek Listopad 7 21:54:59 CET 2014

Ahoj.
Prepac, snazim sa ta pochopit, ale nedari sa mi to. Prave v tvojom
pripade...
Ako "musím někam volat"?
GES je narodny podnik? Alebo odstepny zavod nejakeho koncernoveho podniku?
Ved prave Ty tu vzdy argumentujes ze zakaznik nic nemusi ale chce, ze si sam
vybera od koho nakupi a ty si si vybral GES :-)
Robo

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, November 07, 2014 9:07 PM
Subject: Re: OT - GES a stavy skladu

Původní zpráva ze dne 7.11.2014 od balu na home:

> Som na druhej strane, nakupujem pomerne velke mnozstva roznych
> suciastok a kazdy seriozny distributor ma na internete mnozstva na
> sklade. Ci su to uz Mouser, Farnell, Radiospares, ale aj klasicki
> predajcovia Arrow, takisto brokeri, ktori predavaju second hand
> suciastky. Ked tam nie je cena tak poslem poziadavku na cenovu
> ponuku.

To i já. A neskutečně mě vytáčí, že musím někam volat a pak ještě jim
hlásit kódy, aby mi řekli, co je na skladě. Protože já tam zavolám a
zeptám se na zelený vodič, řeknu jejich kód. Ona že má jen 60 metrů.
Tak se zeptám, jestli má jinou barvu a ona: "To mi musíte říct kód."
Takže já jak mamlas hlásím jejich kódy a trvá to půl hodiny.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem