Arduino Mini Pro - instalace na W7 64

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Listopad 7 19:01:40 CET 2014

 7.11.2014, 18:57:17

Ale nehrozi tam, ze by ovladace detekovaly cinskej max232 jako pajc a
odmítly se s nim bavit. :-)
Softwarove je to na strane pc jednodusi a v arduinovskem duchu muzete
rs232/ttl udelat stylem ktery kolega wek nazyva "hrdzavy klinec", tedy
za cca 5 kc.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz