Odposlouchávání USART

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pátek Listopad 7 18:57:07 CET 2014

Funguje to bez problemu. Ale chce to to:
- Poradny COM port v pocitaci
- nebo aspon prevodnik FTDI USB RS232. Jine prevodniky delaji obcas paseku.
- Program - asi nejlepsi jsou Terminal od Braye nebo Hercules z hw.cz
- Pripadne log. analyzator. Napriklad Sigma od Asixu krasne zobrazuje
data na seriove lince na casove ose. Vyhodou je ze se da sledovat
najednou data na nekolika linkach plus dalsi logicke signaly.

Michal Gregor