OT - GES a stavy skladu

Sam sam.list.hw na gmx.com
Pátek Listopad 7 15:20:04 CET 2014

osobne bych se vubec nedivil.
delal jsem cosi pro jednu firmu, co provozuje nekolik e-shopu.
tam pouzivaji takove udelatko, co objizdi konkurenci (nekolik destitek,
polozku po polozce) a stahuje data: cenu, stav na sklade.
podle tech dat upravuje ceny pro vlastni e-shopy

a je tam parta lidi, co neustale hlidaji, jestli se daji stahnout data.
jak se zmeni nekomu web, okamzite opravuji skripty

takze to s tou konkurenci neni az tak nepravdepodobne

Sam