Re: Galvanické oddelenie VGA video signálu (PS2 mys a key taktiez)

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Pátek Listopad 7 14:53:49 CET 2014

Na PS/2 som objavil toto (co by mohlo stacit):
http://www.exloc.com/ps2_isolator_mm.html Teraz uz len zistim dostupnost.
KVM je tento"
http://www.itshop.bg/en/product/1083/roline-14-01-3268-auto-kvm-switch-1x-user-to-8x-pcs-ps-2-slim-case.html#.VFzOcTSG8hM
Je tazko povedat ako je rieseny vnutri. Fyzicky ho nemam, je u zakaznika.
Cele riesenie je teda len v rovine datasheetov....

p.j.