Re: OT: Fw: urychlenou odpověď

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Listopad 7 13:52:21 CET 2014

Původní zpráva ze dne 7.11.2014 od gatilo:

> Ja se zase divim, ze na to skoci jen obcas nekdo a ne polovina
> naroda (muj udiv byva nejsilnejsi v case voleb).

No to by ses možná i divil. Já bych řekl, že na to skočí kdekdo.
Vždycky jsem si myslel, že na ten policejní virus nikdo skočit nemůže,
že je to tak jasný podvod a gramatické chyby, že to prostě není možné.
Až mi jednou volal zákazník, že normálně šel koupit tu poukázku za
2.000 Kč, dal tam ten kód, a teď se podrž, za dvě hodiny šel na
policii se zeptat, kdy už mu to konečně odblokují, jak slibovali. Tam
mu řekli, že to je podvod, jestli to chce nahlásit, ale že pokud to
nahlásí, tak mu seberou počítač a prozkoumají. Takže on to nenahlásil,
protože tam má kradený software a bál se.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem