OT - GES a stavy skladu

Pátek Listopad 7 13:04:08 CET 2014

Ale to už vyžaduje nějakou námahu a čas. Kdyby to ta konkurence měla dělat
u všech položek, tak se z toho zblázní. Na druhou stranu, kdyby to bylo
přímo v e-shopu, má to tam jak na talíři. (Tím se nezastávám GESu, je mi
ukradený, jen chápu, co je k tomu vede. Třeba už mají takovou zkušenost, že
to konkurence využila proti nim.)

P.K.