RE: Fw: urychlenou odpověď

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pátek Listopad 7 10:40:58 CET 2014

Osobní údaje je vůbec nezajímají, ani čísla účtů. Vše bude jakoby
připraveno, ale bude třeba poslat peníze na uhrazení různých poplatků atd.

Letos na jaře jsme se s tím setkali, docela rozumná obchodní poptávka ze
země v Africe, ten člověk měl i technické vzdělání, protože vše byla
normální korespondence. A pak to začalo: Abyste to mohli dodat, je třeba
zaplatit certifikaci a celní poplatky předem atd. To už bylo hodně
podezřelé.

Dotázali jsme obchodního atašé ČR v té zemi a hned bylo jasno. Tak jsme
africkému "obchodníkovi" napsali, ať uhradí poplatky sám, že pro něj to bude
taky dobrý obchod a že mu je pak odečteme a už se neozval...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com