Alternativny prenos dat

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Listopad 7 08:50:36 CET 2014

Ivan zrejme mysli taky ten na kaptone, nieco typu
http://www.mouser.de/ProductDetail/Molex/98266-0281/?qs=sGAEpiMZZMvyL%252b65tEJ%2fL17CWnIP5%252bWyv6jofnWWYzo%3d

To by sa tam tiez nedalo privriet bez poskodenia okna? Uznavam, ze tie
konektory na koncoch su komplikacia, ale s trochou stastia by sa mohli dat
najst nejake "prevodnikove" dosky na normalny kabel.

Najlepsie je hladat niekde, kde je k dispozicii moderny elektronicky
odpad...

J.