Arduino Mini Pro - instalace na W7 64

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Listopad 7 06:42:42 CET 2014

No fakt už nejsem asi při smyslech, samozřejmě to mělo být tohle:
https://www.sparkfun.com/products/12640

S VID a PID je to ještě veselejší, když se podívám do Správce tam, kde to
obvykle bývá, vidím jen "USB/UNKNOWN", žádné číslo se neková, prostě
Unknown, to vypadá, že když naběhne blikání, uřízne si to pod sebou větev.

Jinak žádný pin, co by stopnul aplikaci a podržel to v bootloaderu jsem
neobjevil, ani v dokumentaci (nebo blbě hledám). Zdá se mi to divné, že by
zrovna Sparkfun poslal ven nedodělek (totéž prý dělají i originály).

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, November 07, 2014 6:30 AM
Subject: Re: Arduino Mini Pro - instalace na W7 64

Nejak nechapu, ale odkazujete na produkt, ktery nema USB - predpokladam,
ze mate jinou verzi nebo mate nejaky exoticky USB prevodnik?
Ale asi mate tohle
http://www.ebay.com/itm/Leonardo-R3-Pro-ATmega32U4-Board-for-Arduino-Compatible-Free-USB-Cable-/131276200688?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e90abdaf0
?
Nereaguje ten bootloader na nejaky pin, ze by se zakazalo spusteni aplikace?
Jinak jake VID/PID ma zarizeni, ke kteremu nemate/nejdou ovladace?

Dne 7. 11. 2014 6:19, Pavel Kutina napsal(a):
> Zdravim,
>
> nejak se mi nepodarilo usnout, tak jsem si sednul k PC (Win 7 64bit), ze
> si budu hrat, a vypadlo tu na mne Arduino Mini Pro, tedy ta mala potvora s
> 32u14 (samozrejme cina, klon https://www.sparkfun.com/products/11113 ).
>
> Pripojim k USB, natahnou se spravne drivery (ve spravci se objevi jako
> Leonardo na nejakem COM15 nebo tak nejak), potud OK. Problem je, ze mu to
> vydrzi tak dve, tri vteriny, pak se spusti aplikace uvnitr (nejake demo
> blikani LEDkou), v tom okamziku se odrizne od PC a reenumeruje se,
> [...]

---
This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus
protection is active.