Re: 3D tisk versus fréza

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Listopad 7 02:50:29 CET 2014

From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>

| Ale prosím tě...

Asi máme jinak nastavené hranice.
Určitě bych si v obchodě nekoupil žádný výrobek, který by měl
povrch ala výstup z 3D tiskárny.

| Až si pořídíš 3D tiskárnu, tak ti poradím a dodám PVA, které je
| rozpustné ve vodě, nebo HIPS, který je rozpustný v limonenu.

3D tiskárnu mám nedodělanou už děsně dlouho, pořád se k tomu
nemůžu donutit.
Ten vosk by byl (podle mě) nejlepší. Jednak by se výborně upravoval
před odléváním (právě to vyhlazeni povrchu). Ale hlavně rozpouští se
teplem, což třeba sádrové formě nevadí. Ale na vodu by se ta sádra
asi nedívala zrovna vstřícně.
Navíc by ten vosk mohl být (doufám) i docela levný materiál.

PL