OT - GES a stavy skladu

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Listopad 7 01:49:12 CET 2014

Ahoj,

tak jsem včera zase volal do GESu a řešil jejich stavy skladu. To je
poródum něco objednat, když není k dispozici množství na skladě a musí
se tam volat.

Ale když už jsem tedy s nimi mluvil, zeptal jsem se, proč nemají stav
centrálního skladu na webu. A paní mi řekla, že to je kvůli
konkurenci, aby nevěděla, kolik toho mají. Takže oni jen kvůli tomu,
aby náhodou konkurence nevěděla, kolik mají skladem zboží, otravují
zákazníka tím, že tam musí volat a ptát se jich. Je tohle normální?

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem