SDRAM CAS latence - vliv

Čtvrtek Listopad 6 21:29:14 CET 2014

Jasne, program by asi byl vetsi orisek, ale to neni cilem - na to je
dost FLASH. Hlavne datove buffery se pro ethernet hodi a pristup je
vesmes sekvencni.  Navic mam odladeny skriptovaci jazyk s C syntaxi, pro
ten je taky potreba desitek kB pro bytecode, navic se tim otviraji
moznosti pro dalsi narocnejsi scriptovaci jazyky. Hezky procesor to je.