SIGMA2.

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Čtvrtek Listopad 6 10:53:01 CET 2014

Já mám od Asixu Sigmu verze 1. Funguje dobře.
Použivám hlavně na analýzu sériové komunikace.
A taky musím pochválit za podporu - na maily odpovídají a dokonce i chyby
opravují.
(Bohuzel jini vyrobci ani neodpovi na mail)

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Martin Hanek" <martin na hanek.net>
To: "Konference HW news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 06, 2014 8:26 AM
Subject: SIGMA2.

Dobrý den,
používáte někdo analyzátor SIGMA2 od Asixu? Nějaké dobré i špatné
zkušenosti?
http://asix.cz/dbg_sigma.htm
Porovnávám jej s
http://www.tech-tools.com/DV3200-logic-analyzer.htm

Má větší paměť, ale asi nemá nastavitelný treshold. Ostatní je podobné.
Výhoda po nás je, že od TechTools máme nyní DV1-100, takže SW známe a
vlastnosti dobré i špatné také. Akorát již nevyhovuje.

Díky.

--
Martin Hanek