10MHz z 16,384MHz ?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Listopad 6 10:37:20 CET 2014

Komercne se vyrabi teplotne kompenzovane oscilatory, ktere obsahuji
procesor a pamet jsou udelane tak, ze je v tabulce ulozena teplotni
zavislost kmitoctu oscilatoru
a podle toho je nastavena korekce. A to pro kazdy oscilator _zvlast_,
takze bod 1 neplati.

K bodu 2:Protoze proces te kalibrace neni uplne trivialni a hlavne je
casove narocny ( musi se kazdy vyrobeny kus kalibrovat ) necha si to
vyrobce zaplatit.