10MHz z 16,384MHz ?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Listopad 6 08:48:26 CET 2014

Ozaj a v dnesnej dobe by to mohlo ist aj naopak, nie? T.j. merat presne
teplotu krystalu a pamatat si z predchadzajucej "zavesenej" prevadzky
teplotny priebeh jeho frekvencie, nie?

Jednak by sa znizila spotreba (zelene! :-) ) a druhak by mohol byt pomerne
presny okamzite po zapnuti.

Urobil som niekde v tomto myslienkovom experimente chybu?

wek