Jak odstranit oxidaci z kontaktů a z destičky pcb

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Listopad 5 22:06:36 CET 2014

Info od kolegy modeláře, co honí lodičky, že ideální je citronová šťáva
a jemný kartáček. Vyčistit, pak voda, ethanol.
  Já v létě u moře utopil ručku - transceiver.
Protože je to takovej "hodinář" tak jsem mu to dovezl, uvnitř to bylo
strašný.  No a za týden to dovezl funkční :-)