Jak odstranit oxidaci z kontaktů a z destičky pcb

Vladimír newlad na centrum.cz
Středa Listopad 5 19:39:19 CET 2014

Dobrý večer, mám velký problém. Nový foták (Oly XZ-2) jsem vzal k moři a
co čert nechtěl, přišla vlna a pár kapek mi vlítlo i na foták. Nic
zvláštního se nedělo, fotil dál, ale cca před třemi týdny začal blbnout
blesk. Nedal jsem to do souvislosti, uplynulo mezi tím asi 6 týdnů, a
dal foták do opravy. Dnes mi ho vrátili s vyjádřením: přístroj poškozen
oxidací v důsledku vniknutí neznámé tekutiny, vráceno zpět, oprava
neekonomická, přístroj k vyřazení.
Tak jsem to kuchnul a fakt je na destičce blesku dost silná oxidace. A
tedy potřebuji radu, co s tím, jak ji nejúčiněji a nejšetrněji
odstranit? Máte někdo dobrou radu?
PS. je samozřejmě možné, že budou spoje už tak poškozené, že nepomůže
nic, ale nechci se s tím zatím smířit. přeci jen zahodit foták po třech
měsících je mi líto.
Děkuji
Vladimír