STM32 a nastavení lock-bitu pres OpenOCD

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Listopad 5 19:36:33 CET 2014

Tak třeba USART se snaží být podobný 16C550, což my starší oceníme. A ty
malý mrchy NXP DMA nemají, tak není třeba se o to starat. Ale říkám, je
to spíš otázka vkusu než technický problém.

Když už jsme u toho srovnávání - používáte někdo řadu Freescale Kinetis
? Ceny a parametry vypadají zajímavě, ale odrazuje mě to Eclipse. Nebo
neumím hledat a je něco volně ve zdrojácích ?

Mrazík