STM32 a nastavení lock-bitu pres OpenOCD

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Listopad 5 18:59:54 CET 2014

Však vás nic nenutí to používat. GNU nástroje stačí i zde. A některé ty
periferie v NXP procesorech jsou dle mého vkusu lépe pojaty než v STM.
Třeba to USB device mají udělané docela pěkně, i když dokumentace k tomu
je bídná. LPCcosi jsem v životě neviděl a co kódu už jsem napsal...

Mrazík