7805

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Listopad 5 17:41:56 CET 2014

 5.11.2014, 17:34:51

S odporem je trochu potiz, kdyz je moc velkej, tak se vetrak tezko
rozbiha, kdyz je moc malej, tak zase bezi vetrak moc rychle.
Najit vhodnou velikost muze byt obtizne, casto i nemozne.
Stabil. je lepsi reseni, ale 5V muze byt nekdy moc malo  ->LM317.
Jenze k tomu kondy a dioda ....
Casto byva nejlepsim resenim vhodna zenerka, v tomto pripade paralelne
k vetraku.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz