STM32 a nastavení lock-bitu pres OpenOCD

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Listopad 5 17:38:01 CET 2014

Dík,
alespoň někdo. Psal jsem to za deštivých letních dnů a fakt mě to
bavilo. To C++ je pro jednočipy dost výzva se spoustou technických
problémů. Ale moc se mi to líbí i když uznávám, že definovat dobře
programové rozhraní na úrovni hardware by bylo na dlouhou diskusi. Cosi
se mi snad povedlo.

Mrazík