OT Re: robosi...

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Listopad 5 14:30:16 CET 2014

 5.11.2014, 14:13:28

TGV u frantiku jezdi IMHO hodne bezpecne, cinane myslim nedavno meli
nejakej docela velkej prusvih.
Mosty padaji ledas kde, "Tacoma Narrows Bridge" je asi nejznamejsi
pripad, nikoliv vsak jediny.
I tunely se bortily uz davno, napr. pokus se nemylim pri stavbe
zeleznice Česká Třebová - Zábřeh, u Krasikova.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz