Cygwin gcc vs. Avast - zrada

Sam sam.list.hw na gmx.com
Středa Listopad 5 10:58:36 CET 2014

Zdravim,

neco podobneho jsem kdysi davno resil taky: nechal jsem prekladat maly
programek, ktery mel za urcitych podminek rebootnout PC.
Antivir ten vygenerovany exe zakazdym vyhodnotil jako nadadeny soubor.
A protoze neznal na neho zadnou metodu leceni, vymazal ho.

Pomohla berlicka: vysledny kod na reboot nebyl zadan primo, ale
'generoval' se az tesne pred rebootem (musel jsem ten kus napsat v asm).

:)

   Sam