OT: budik pro prvnacka

Sam sam.list.hw na gmx.com
Středa Listopad 5 09:42:31 CET 2014

tak mne napadla kombinace ruznych systemu (BSR: Budici System Rodiny):

-
http://media02.hongkiat.com/creative-alarm-clocks/target-alarm-clock.jpg
: spusti se klasicky alarm a terc se rozhoupe, jako kyvadlo (treba na
spagatku). ke stiseni alarmu je treba se strefit do terce. jeden nebo
vice zasahu
- 'rozvoz' vuni po byte dle preferenci (kafe, kakao, smazenice, ...)
pomoci husich krku :)
- zapnuti televize v obyvaku se znelkou oblibeneho poradu. pokud se
dotycny dostatecne rychle nepresune, TV se vypne a zapne se rozpasovac
vody nad posteli
- spusti se zvuk sprchy a za chvili se ozve hlas: 'milacku, podas mi
rucnik?' (damy si, s dovolenim, doplni dle svych preferenci)

PS: nasel jsem zajimavy napad:
http://nerdclub-uk.blogspot.cz/2012/10/alarm-clock-project-playing-wav-files.html
a taky se to da prizpusobit :)

dekuji vsem za napady, inspirace i odkazy

:)

   Sam