Cip s MAC adresou pro Arduino

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Listopad 4 21:35:37 CET 2014

Jinak ještě dodatečně jsem se zamyslel nad tou stejnou MAC na
dvou stranách routeru. Řekl bych, že to bude normálně fungovat.
Router používá MAC jen jako "pracovní" informaci. Primárně vše
posílá na IP adresy, a ten překlad na MAC je jen "nutné zlo", které
se udělá až jako poslední krok před fyzickým odesláním paketu.
Takže určitě prohledává ARP tabulku podle IP, nikoli podle MAC.
To by použil jen při reverzním překladu.

PL

From: "Petr Simek" <psimek na jcu.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, November 04, 2014 8:55 PM
Subject: Re: Cip s MAC adresou pro Arduino

On Tue, 4 Nov 2014, Petr Labaj wrote:

> Kolizní prostor je omezen na L2 síť, za prvním routerem už je
> to zcela lhostejné. Jaká je pravděpodobnost, že když vygenerujete
> 6 náhodných byte, tak že se trefíte do némlich těch samých 6 byte
> u jedné z těch několika stanic, která je v té kolizní L2 síti?

Tohle mate vyzkousene ? Rikam si kdyz bude router mezi dvemi
L2 sitemi a na obou bude shodna MAC adresa jak to asi dopadne.
ARP tabulku ma router jednu takze tam budou dva kolizni zaznamy
- dve IP pro jednu MAC. Ted jde o to jestli pri dorucovani
paketu bude hledet na masku a vybere si jeste podle ni nebo
jestli proste vezme prvni zaznam v ARP tabulce takze v jedne siti
to nebude fungovat.

Vsadil by jste na to krk ?