Cip s MAC adresou pro Arduino

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Listopad 4 19:51:28 CET 2014

Aha, diky. Ja hledal vcetne toho AT na zacatku a v tom byl zakopany pes:)
Jinak ja v jedne konstrukci pouzivam 24AA025 od Microchip. Je o par korun
(OK, 3x) drazsi, ale je je i mensim pozdre (6SOT-23), coz jsem potreboval.
A nejsem si uplne 100% jist, jestli EUI-48 a MAC nejsou kolizni adresni
prostory, ale myslim, ze ne. (Ja potreboval jednoznacny SN)
Marek