Cip s MAC adresou pro Arduino

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Úterý Listopad 4 18:05:20 CET 2014

Dve MAC na jedne siti delaji neskutecny bordel. Nedavno jsem do dvou
mobilu, oba Huawei Y300 daval cyanogenmod. Tvurce ROMky mel napevno
danou testovaci mac, po pripojeni k jednomu wifi ap to hodne blblo.

Nahodne MAC nechci, aktualne si je vymyslim, ale proste se to nema delat....
Navic necelych 5Kc za cip me nezabije.
A nemusim ani resit prepis pri aktualizaci fw, nebo abych omylem 2
zarizenim nedal stejnou MAC.