OT: budik pro prvnacka

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pondělí Listopad 3 22:15:55 CET 2014

Zdravim,

tak podobny napad jsem mel. ma to nekolik hacku:
- mam dva divocaky ke vstavani, oba "vyzaduji" uplne odlisny zpusob
vstavani. ten mensi si treba sam rekne, at mu pustim recke pisnicky. ten
druhy ten je spis na ticho, respektive takovy pomaly rozjezd.
- kdyz pustim nejakou hudbu nahlas, tak to dokazou vypnout
- a hlavne, kdybych toto kvokani pustil rano na plne pecky (jinak by to
stejne ucinek nemelo), asi bych sam skocil z okna. takove rachotici
AC/DC bych dal, toto ale ne. (maximalne vecer, kdyz potrebuju edlat
nejakou :otrocinu", kde neni treba moc premyslet)

ale jinak dobry - umim si zive predstavit reakce okoli, kdyby to rano v
7 zacalo kvokat a dunet.
mozna to jednou zkusim

:)

   Sam