OT: budik pro prvnacka

Pondělí Listopad 3 21:15:19 CET 2014

Hezký večer,

	časy se mění. Nás rodiče vyhodili z postele po páté hodině a šlo se do
ranní družiny. Tedy nejprve se ozvalo "Vstávat" a když se chvilku nic
nedělo (jako že se nedělo :-) ), tak rozsvícení světel a už to létalo.
Protestovat se moc nedalo a jiná možnost také nebyla. Dneska se vymýšlí
super budíky, aby se robátko příjemně probudilo a nebylo stresováno.

	Je dobře, že se časy mění. A jsem zvědavá, jak to dopadne a jestli
takový "super budík" existuje, nebo se bude muset postavit. Takový budík
by se mi totiž hodil. Pro mne :-)

Saša Svobodová

PS: Přesto si myslím, že správná volba je někde mezi tím.