10MHz z 16,384MHz ?

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Listopad 3 18:10:25 CET 2014

Zatím to mám na hraní a na kalibraci mojí IC9100 a tím kontroly
kmitočtu mého majáku OK0EWW na 144,553 MHz.
Pak bych možná zkusil tím přímo řídit závěs v IC9100, návod jak tam
připojit vnější referenci 32 MHz mám někde staženou.
Jak už jsem psal, já bych tím osobně řídil ( umravňoval ) nějaký sám o
sobě už dost stabilní krystalový oscilátor, tak
aby ta PLL smyčka mohla být dost pomalá,  ale nemám to všechno ještě
nastudováno, jen jsem to v náhlém hnutí mysli objednal.