budik pro prvnacka

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Pondělí Listopad 3 17:52:49 CET 2014

Nestacilo by nainstalovat nekolik aplikaci budiku do android telefonu a ten
provozovat jako budik bez simky? ;-)
Pripadne nejaky upominkovac do adroid zarizeni.

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Sull Ivan
Sent: 3. listopadu 2014 17:08
To: HW-news
Subject: OT: budik pro prvnacka

Zdravim,

premyslim o budiku pro prvacka (normalne se mu nechce vstavat).
jenomze nechci nejaky z obchodu: nevyhovuji funkcemi, co po tom pozaduji.

Hlavni funkce:
- nekolik budicich casu
- kazdy cas ma svuj zvuk. od svitoreni ptaku, az po drncive zvoneni zvoneni
ve skole. zvuk by mohl byt klidne z externiho mp3 modulu, nebo neco
podobnyho
- displej: nejlepe klasicky. ok, asi bude graficky, aby se dal zobrazovat
cifernik - at se nauci cist hodiny. vim ce cislice by byly jednodussi

vedlejsi:
- mohl by byt napojen na domaci sit (kabel nebo wifi) - at mu to muzu
nastavovat/kontrolovat

neco umim nakodovat (php, perl, python), neco skriptit (bash), ale kdysi
davno jsem delal v i c, asm ...

premyslel jsem nejake ardunio, k nemu displej. ale k vyberu je takove
mnozstvi (a pro mne neprehledne, lisici nejakou drobnosti), ze nevim odkud
zacit.
ale klidne i RPI, co mam doma - jenom jaky displej k nemu? v pokojicku tv
neni (zatim).

muzete mi poradit, po cem se ohlednout?

Dekuji zajakekoliv nakopnuti.