10MHz z 16,384MHz ?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Listopad 2 20:41:28 CET 2014

To tahání by muselo fungovat alespoň +- 500Hz, taková byva stabilita
těch rakviček při dejme tomu 10-40 stupnu.
Ale jde to tak +/- 70 Hz s tim, ze stredni kmitocet je stejne mimo -
10,000084 Mhz  navic pod 4V hoodne pada amplituda.

Jednu rakvicku 10MHz uz jsem otevrel, ze k sutru pribastlim varikap a
zkusim to tahat, jenomze uvnitr je vybrus bez deklu - jen vlastni krystal.
Tak jsem tam pripojil jiny 10MHz a s tim to zase nekmita  :-( Kmita to
jen s jednim krystalem 11,059MHz co tu mam - toyocom, dalsi se stejnym
kmitoctem - NIC  :-(