OT: Ukotvení oken v nadřazeném okně

Tomáš Halabala hwnews na regulace.org
Neděle Listopad 2 20:17:37 CET 2014

Zdravím,
to Delphi je docela podstatný údaj a ještě by se hodil i údaj
VCL/FireMonkey a verze.

Ale udělal bych to buďto ručně v onResize formuláře, nebo pokud je to
nějaká novější verze Delphi, tak bych dal ty dva panely na další panel,
ten by měl pevnou šířku a Align nastavené na HorzCenter. Pokud má být
ještě něco pod nebo nad tímto, tak to celé umístit do dalšího panelu,
který vymezí výšku a může být Align=Vertical.

Tomáš Halabala