Re: Notebook DELL Latitude E6400, Port Replicator PR02X a sériový port

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Listopad 2 17:50:53 CET 2014

Zatím nevidím změnu, ale byla to výzva. Ještě před hodinou jsem ani
nevěděl, jaký BIOS tam mám a nikdy jsem ho neměnil.
člověk se pořád učí.  Mimochodem, funguje Ti tam Bluetooth ?  Já s tím
mám problémy , nikdy jsem to pod těmi W7 nerozchodil.  Zkusím to teď s
tím novým biosem, ale na netu se někde píše, že je to obecně u Dellu
problém W7.
Detaily si už ale nepamatuju, řešil jsem to asi před rokem a nakonec
připojuju mobil jinak.