10MHz z 16,384MHz ?

Marek Peca marek na duch.cz
Neděle Listopad 2 17:39:33 CET 2014

> Tak to jsem zrovna nemyslel, spíš něco uplácat doma 1-2 tranzistory, LC,
> varikap.....
> Koupit to umí každej....  a já to potřebuju včera  :-(

Velmi ochotne mi kmitaly oscilatory se spolecnym kolektorem, nebo taky
NE602/SA602, ten mam pocit kmital temer se vsim. K tomu jsem daval
vetsinou Colpittse. Honili jsme s tim kde co, vcetne ustrizeneho koaxu
~100MHz a plazmove vybojky ~80MHz (jo, ta byla taky mmchd. vykuchana z Rb
hodin).

Normalne jsem postupoval tak, ze jsem si vzal technickej list od danyho
NPN, v mem pripade BFR96 z Compa, vycetl pracovni bod, pro nejz byla udana
vf mereni, a nastavil 3 odporama. Kondikovou zpetnou vazbu jsem pak volil
zkusmo.

ZdraviM.