10MHz z 16,384MHz ?

Marek Peca marek na duch.cz
Neděle Listopad 2 17:25:28 CET 2014

> Jenom zdroj k tomu jsou dvě desky a té další bižuterie okolo je strašně moc a
> moc.
> Já utrhnu jenom ten výstum 16, 384MHz mezi to dám PLL , na výstupu PLL dám
> krystalový filtr 10MHz, zesílit a šup s tím na ten konektor.

Krystalovy, to jako ze uzkopasmovy? Do hodin bych to az na vyjimky necpal
--> vetsi drift zpozdeni oproti sirokopasmovemu. Pokud to teda nebude
dvojpol naladeny tak, ze zrovna kolem 10MHz je derivace faze nula, ale i
tak... Celkove myslim, ze by bylo nejlepsi honit tou PLL krystal 10MHz
nebo treba 80MHz, 100MHz, a jeho vystup primo oddelit a pouzit.

> Žádné větší akce nehodlám vzhledem ke složitosti normálu provádět.

Otazka je, zda nekde nevede nejakym spojovacim koaxem prave 10MHz ;-)
Nebo 90MHz.

MP