10MHz z 16,384MHz ?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Listopad 2 17:06:13 CET 2014

Mám tu synt. MC145151 - jde naladit paralelně, nakrmím ji hodinami přímo
z 16,384MHz. Předdělení 8192 , reference 2KHz, pro 10MHz vychází dělicí
poměr 5000 který jde nastavit.
Teď ještě nějaké VCO 10MHz.... k tomu, nemá někdo nějaký nápad? Nějaký
LC osc. dolaďovaný varikapem. Nechce se mi  vymejšlet vymyšlené.