Re: Notebook DELL Latitude E6400, Port Replicator PR02X a sériový port

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Listopad 2 16:55:20 CET 2014

http://www.dell.com/support/home/us/en/19/Drivers/DriversDetails?driverId=R305353

.... já taky musel jít přez jeden mezikousek.

Jinak poznatek,  zkrátil se náběh přes BIOS - dřív trvalo tak 5 sec, než
začaly bootovat Wokna, teď je to určitě tak 2, max 3 sec.