Re: Úsporné zářivky

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Neděle Listopad 2 10:20:40 CET 2014

Tak ako dochodca Vam presne popisem ako to funguje. Rozhodol som sa
vyskusat LED ziarovky... V den D som sa s velkym odhodlanim vybral k nasmu
sukrominkovi, ze taku jednu kupim. Prisiel som a pytam sa, ze ci maju LED
ziarovky. Predavac mi ochotne ukazal ich vyber... A ja pozeram, 15E,
13.5E... No tak som kupil klasiku za 0.6E a isiel vyteseny domov.

A.