Notebook DELL Latitude E6400, Port Replicator PR02X a sériový port

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Listopad 2 08:03:00 CET 2014

Zdravím,

> Zkoušel jsem W7 32,64 bit, SLAX ( live z USB)  je to s 4 GB vždy viditelně
> pomalejší.... když spustím slax v režimu "copy to RAM"
> tak to zhavaruje a nenabootuje :-(

Hmm, to opravdu vypadá na nějaký HW problém.

> Už je to poznat na instalaci W , jakoby to pomalu instaluje, pomalu načítá
> soubory z CD-ROM

Velmi podivné, jako by nešlo DMA či co...

> NTB by měl podporovat až 8GB, železo to umí.

Ano, ano... Jaký tam je BIOS ? V tom mém je (výstup dmidecode):

BIOS Information
        Vendor: Dell Inc.
        Version: A34
        Release Date: 06/04/2013
        Address: 0xF0000
        Runtime Size: 64 kB
        ROM Size: 1728 kB
        Characteristics:
                ISA is supported
                PCI is supported
                PC Card (PCMCIA) is supported
                PNP is supported
                BIOS is upgradeable
                BIOS shadowing is allowed
                Boot from CD is supported
                Selectable boot is supported
                3.5"/720 kB floppy services are supported (int 13h)
                Print screen service is supported (int 5h)
                8042 keyboard services are supported (int 9h)
                Serial services are supported (int 14h)
                Printer services are supported (int 17h)
                CGA/mono video services are supported (int 10h)
                ACPI is supported
                USB legacy is supported
                AGP is supported
                Smart battery is supported
                BIOS boot specification is supported
                Function key-initiated network boot is supported
                Targeted content distribution is supported
        BIOS Revision: 3.4
        Firmware Revision: 3.4

Koukal jsem se k Dellům a novější jsem nenašel. Mám sice o trošku jiný model,
ale řekl bych, že ty biosy budou stejné nebo alespoň vydané ve stejnou dobu.

A pro zajímavost, ty SO-DIMMy se hlásí takto:

Handle 0x1100, DMI type 17, 27 bytes
Memory Device
        Array Handle: 0x1000
        Error Information Handle: Not Provided
        Total Width: 64 bits
        Data Width: 64 bits
        Size: 2048 MB
        Form Factor: DIMM
        Set: None
        Locator: DIMM_A
        Bank Locator: Not Specified
        Type: DDR2
        Type Detail: Synchronous
        Speed: 800 MHz
        Manufacturer: 7F7FFE0000000000
        Serial Number: 8032268C
        Asset Tag: 200934
        Part Number: EBE21UE8AFSA-8G-F

Handle 0x1101, DMI type 17, 27 bytes
[...]
        Locator: DIMM_B
        Bank Locator: Not Specified
        Type: DDR2
        Type Detail: Synchronous
        Speed: 800 MHz
        Manufacturer: 7F98000000000000
        Serial Number: 0616A1F4
        Asset Tag: 000E25
        Part Number:

Je krásně vidět, že ten přidaný je od jiného výrobce a neoriginální (nemá
Part Number), ale parametricky je stejný a běží jak z praku. Jak vypadá
příslušný výpis u Tebe ?

Pavel