Re: Notebook DELL Latitude E6400, Port Replicator PR02X a sériový port

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Sobota Listopad 1 20:18:34 CET 2014

Já se s dovolením na vlákně taky přiživím. Mám E6410 a teď jsem doplnil
jeden 2GB RAM modul. Původně tam byl jeden 2G, pořídil jsem úplně stejný
modul a
nascpal do volného slotu.
Wokna se od té doby znatelně zpomalily. Pokud vyndám ten modul, jedou
zas OK.
Měl jsem podezření na ten nový modul 2GB. Tak jsem ho tam nechal samotný
- zas to jede OK.
I když si z jiného DELLa půjčím tan2GB modul a v ntb jsou 2+2 , vše jede
jako šnek.
Netuším co s tím, zkoušel jsem instalaci se 4GB na palubě, ale po 5
hodinách jsem to vzdal.

Prostě s 2 GB to jede OK , se 4 je to nepoužitelné na úrovni celerona
PII  :-(

Nemá někdo nápad co s tím?  potřebuji 2,8 GB dostupné ram pro jednu
dohledovou aplikaci.

JaKub