em::blocks - zkuste

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Sobota Listopad 1 17:41:01 CET 2014

Netvrdím, že to fungovat nemůže. Jenom přidáním toho IDE do řetězce si
zadělávám na další problém. Např. před časem jsem měl problém se SWD
pokud byl Cortex-M4 uspán wfi. Wek vysvětlil v čem je problém, čímž se
to vyřešilo. Ale to gdb vyhazovalo fakt dost podivné hlášky i v cli
módu. Dovedu si živě představit, jak by se dalo na základě těchto hlášek
rozvrtat GUI, kdybych ho používal.
Makefile mi neberte, bez něj ani ránu. Někdy (většinou) je potřeba dělat
v projektu dost divné věci a makefile to umí lépe než nějaký hloupý
shell skript.

Mrazík