Notebook DELL Latitude E6400, Port Replicator PR02X a sériový port

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Sobota Listopad 1 13:10:16 CET 2014

On Sat, Nov 01, 2014 at 09:26:37AM +0100, Pavel Troller wrote:
> Zdravím,
>   OS je Linux. S ním celkem umím a mrzí mne, že zrovna toto nefunguje,
> jak by mělo. Zjistil jsem ale poměrně použitelný workaround. Na
> "prošťouchnutí" portu stačí NB uspat do RAM a zpětně probudit. Takže

Nestacilo by jenom dat rmmod a modprobe pro prislusny jaderny
modul? (I kdyz problem bude asi v tom, ze vetsinou je
podpora pro seriovy port v linuxu pevne zakompilovana do jadra -
zrejme proto, aby bylo mozne pouzivat seriovou konzoli jeste pred
zavedenim modulu. Takze byste kvuli tomu asi musel prekompilovat
jadro...)

P.T.