OT - Firefox 2.9

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Květen 31 19:28:17 CEST 2014

Aha. Já mám na PC 2 GB RAM a FF si dokáže ukousnout přes 1 GB. Pak ho musím
ukončit, protože na swapování na HDD nemám nervy...

Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Saturday, May 31, 2014 7:24 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT - Firefox 2.9

Firefox s mými 250 otevřenými záložkami si po startu vezme něco pod
300 MiB RAM (aspoň tolik ukazuje správce procesů).
Ty záložky se po startu hned nenačítají, jsou tam jen nachystané (každá
včetně své historie), ale načtou se až na ně poprvé přistoupím.
Jinak Firefox v průběhu práce bobtná, ale to je nezávisle na počtu záložek,
to jen prostě programátoři občas zapomněli uvolnit nějaký ten kus paměti.

PL